2011年12月9日 星期五

何柱國反擊梁振英 (《am730》,09/12/2011)


下屆特首參選人梁振英早前不點名指遭《星島日報》針對,引發星島新聞集團主席何柱國昨日高調還擊,他強調該報記者的提問並無錯,報道亦有根據,梁振英的指控並不公道。他強調並無質疑梁振英的誠信,又指自己與梁振英的關係較與另一特首參選人唐英年更好,但他質疑梁振英的公司「一鋪清袋」,是否有能力管治香港。

梁振英:公道自在人心

梁振英昨日中午到灣仔向市民派傳單,他重申尊重新聞自由,亦一直配合前線記者採訪,但他無回應報道哪部分失實,只強調「公道自在人心」,並指現時專注選舉工程,但會因應事態發展作出回應。梁振英競選辦昨日傍晚發表聲明,指他相信大眾會作公平判斷,並堅持特首選舉應是君子之爭,以理念、政綱和能力爭取全港市民支持。

何柱國昨日召開記者會,先開宗明義表明與梁振英關係已維持9、10年,大家關係很好,但他隨即發炮,指梁振英身為其集團非執行董事,「應知道我哋係唔作新聞,係以事實報道,佢嘅指控對星島唔公道」,並直斥梁振英「『隊』我伙記(記者)」。他指出,「記者問你嘢問成個幾月,你迴避佢唔答,唔答咪問多幾次囉,大聲同細聲有乜關係?」他又說,「你今日做選舉,做一個政客出嚟選舉,你應有心理準備,記者要你好清楚交代啲嘢,你咪講囉,死唔到去邊度㗎,唔得咪唔做囉,但係唔好搵呢啲機會鬧記者。」

何柱國力撐旗下記者追問梁振英有關戴德梁行業務問題並無錯,「佢(梁振英)話星島記者問佢乜乜Z公司(戴德梁行DTZ),我真係講唔出間公司叫咩名……我睇番星島話呢間公司『一鋪清袋』,我亦睇番外電同佢公司發出statement都有話no value,no value照我字面解釋就係毫無價值,或者星島條題唔應該用『一鋪清袋』,或者佢唔鍾意聽到,或者話佢『事業失敗』啦。」

質疑公司清袋如何治港

他亦質疑梁振英的能力,「呢間公司係你主業嚟㗎,阿sir,如果你間公司嘅主業做到零,將來你管治香港,會唔會因著你嘅決定唔啱,令到香港一鋪清袋?你識唔識管治呀?」對於有報道引述梁振英指他仍保留DTZ部分亞太區股份,何柱國質疑,「你上市公司話清咗袋後,個value變咗零,但你仲揸住亞太公司股份,阿媽都破咗產,點會仔仲有錢呀?」他並回應梁振英指股市有起有落的說法,「你除咗牌啦,點起法呀?裝隻飛機翼呀?噴射機飛呀?」他又指梁振英回應事件如唧牙膏。

對於梁振英批評報道別有動機,何柱國舉起隨身帶備的報刊說,「好似呢張報紙話佢共產黨,又話佢係地下黨,係唔係佢自己先知,我哋有無寫過?公司大過我哋都寫,做乜佢唔講,係咪蝦我公司細啫?」他又說,「我動機係保護伙記咋嘛,我條氣唔順,話我公司對佢唔公道,咩公道自在人心……」

被問及會否要求梁振英道歉時,何柱國說,「你諗佢會唔會道歉?梗係唔會啦,我亦唔夠佢講,佢口才又叻過我。」他並質疑梁振英有關其紮腳媽媽的講法,「紮腳可以紮三隻腳趾,你有冇聽過?凸咗兩隻腳趾出嚟,張相佢自己俾㗎;你哋去美容院整手甲,會唔會剩係修兩隻,嗰三隻唔好修吖?」至於會否控告梁振英誹謗,他則說,「我哋細公司,有時忍氣吞聲好啲嘅,有啲嘢唔開心就吞咗去啦,你今日都冇跌親冇跌損手腳,人哋咁好勢,咪吞啖氣囉,冇所謂,我哋好忍得呢啲嘢。」

自言與梁關係勝唐英年

何柱國無明確表態「雙英」中支持哪位當特首,但認為最重要是誠信、及是否有能力管治香港這個複雜的城市,又指政府不能單靠一個人,需要借助人才及整個團隊協助施政。對於《星島》對梁振英的報道是否較負面,對唐英年的報道則較正面,他指並無此感覺,並反指與梁振英交情更長,「我同佢有9年關係,我同佢關係一定好過唐英年,因為唐英年生活習慣同我唔同。」

但他讚賞唐英年面對批評的反應,「CY LEUNG(梁振英)公開話唐英年係蠢人,唐英年冇聲出……有人問佢(唐英年)瞓喺張棺材(惡搞相)點呀,佢笑吓話『我死一次好啦,唔好俾我死第二次』,呢個(答得)好大方吖,好過嗌你幾句,你要斬住搵把刀劈人咁。」

有記者問何柱國,若梁振英做特首會否「驚」,他反問記者,「你驚唔驚吖?你驚唔驚佢封殺你新聞吖?(佢)咁惡,我認為無需要驚嘅,佢個人好大量嘅,鬧下你幾句就冇事㗎啦,你夜晚瞓得著嘅。」他否認與梁振英劃清界線,又指並無質疑其誠信,至於梁振英是否繼續出任集團非執董,何柱國說,「佢話考慮辭職嘛,佢咁話我同事,佢應該自己諗吓點做啦。」

何柱國與梁振英同是全國政協常委,兩人同室操戈予外界感覺建制派不團結,但何說,「我唔屬建制派,我唔知咩叫建制派,我何柱國就係我自己一派。」如何形容與梁振英的關係,他則指「雞同鴨講,咪佢有佢講,我有我發表囉。」

至於與梁振英是否仍是朋友,他答道:「朋友?佢叫我食飯,我梗會去嘅。」記者追問梁振英被形容為「狼」是否貼切,何柱國說,「唔係我形容」,又指「公道自在人心」。 (相關新聞見P.02)


唐英年:盡力爭支持 民意支持僅及梁振英一半

特首選舉戰雲密布,參選人唐英年和梁振英頻頻落區爭取民意支持,但最新一份特首選舉民意調查顯示,唐英年的民意支持度,仍只及梁振英的一半。唐英年表示,每次民調對他均有參考作用;對於星島新聞集團主席何柱國對梁振英的言論,唐不作評論。

港大民意研究計劃受《南華早報》委託,於上月28日至本月1日,進行2012年行政長官選舉民意調查,訪問了1,012名香港居民。調查顯示,若只有唐英年和梁振英兩名候選人,僅有26%市民選擇唐英年當選特首,而選擇梁振英則有52.7%。若特首選舉加入何俊仁,仍以梁振英的支持度最高,有47.3%,唐英年的支持度仍然只及梁的一半,只有23.8%,何俊仁則有3.7%。

調查又顯示,市民普遍認為特首需具備的特質,包括「對香港長遠發展有遠見」(68.6%)、「有領導才能」(63.1%)和「有個人誠信及道德操守」(52.9%),另有29.6%認為特首要「熟悉政府運作」及22.5%認為要「與北京關係良好。對於參選人的競選團隊和主要支持者,有34.4%受訪者表示「完全沒有影響」選特首的取向, 21%表示「影響不大」,只有26.4%認為有影響。

對於唐英年承認做了一件「傷害夫妻感情嘅事」,有59.6%受訪者指,無因事件改變對唐英年的看法,亦有34%表示對唐的看法變得負面。10月的同一項調查,只有25%受訪者有負面看法。

唐英年回應民意支持度遠低於對手時指,每次民調均有參考價值,會盡最大努力爭取市民及選委支持。對於何柱國反擊梁振英的抹黑指控,唐英年不評論何柱國的說話,但認為香港有言論自由,梁振英大可提出任何質疑;他又說,與何柱國是朋友關係。唐英年指,香港最重要的核心價值是言論及表達自由,傳媒很重要,將事實不偏不倚、客觀地報道。

另外,有報道指,港澳辦前主任廖暉退休後,仍到港澳辦辦公室上班。現任港澳辦主任王光亞昨午回辦公室上班時,沒有回應有關報道。

沒有留言:

張貼留言