2014年1月22日 星期三

黎智英矢言不賣壹傳媒 (《蘋果日報》,22/01/2014)

壹傳媒主席黎智英指,特首在施政報告為挽民望亂派錢,種下加稅禍根。

【本報訊】《am730》及《蘋果日報》突被有組織抽廣告,壹傳媒主席黎智英昨表示,集團一直遭受中資機構等大財團抵制,曾估計每年廣告收入因而損失二億元。但他承諾為免子孫罵他「契弟」,不會讓大財團「買起」壹傳媒。

指佔中是爭普選希望

黎智英接受商台《在晴朗的一天出發》錄音訪問時說,以往抽廣告的包括在內地業務龐大的公司,加上最近銀行大戶也突抽廣告,壹傳媒確實承受廣告壓力,「一年我哋冇嘅廣告,以前嚟計,都超過兩億。係咪政治壓力,或者其他嘢得罪人哋就唔知」。

主持人陳志雲問他廣告商曾否明言不滿壹傳媒立場,黎說:「我覺得冇人咁白癡,叫你唔好咁寫會抽,俾你揸住話柄。個個都係暗啞底咁抽」。

黎智英強調,目前集團數碼化轉營成績理想,暫時不會結業,「如果蝕到我飛起,都頂唔到嘅,但係𠵱家都唔會」。壹傳媒以往多次傳出賣盤,陳志雲問道:「如果有人畀好多錢買起你個集團,會唔會考慮?」黎說,這筆錢再多也難以洗脫「契弟」污名,「如果我啲子孫第二日話,我老竇好有錢,不過契弟嚟㗎,咁我點呢?你畀幾多錢我都唔肯做契弟嘅大佬。」台灣《蘋果日報》去年賣盤,親北京財團一度打算入主,最終拉倒。

對於2017年能否實現真普選,黎坦言不敢抱厚望,但佔中「係唯一可以爭取到普選嘅少少希望」。他斥特首梁振英在施政報告為挽民望亂派錢,種下加稅禍根,最終窒礙經濟發展。黎認為,推動經濟的最佳方法就是減稅,「應該做嘅佢唔做,將啲錢去買民調,我覺得梁振英係梁振英囉。」

壹傳媒平面媒體行政總裁葉一堅表示,集團刊物多年來遭中資機構及大地產商杯葛,黎曾估計每年因此損失二億元廣告收入。至於最近銀行等大戶突然抽廣告對集團的損失,目前難以估計。


黎智英指不怕無綫封殺。

稱與TVB各行各路 「歡迎封殺」

【本報訊】無綫(TVB)因遭網民抵制而遷怒壹傳媒,封殺令至今持續兩個月,壹傳媒主席黎智英首次開腔談及事件,明言與無綫各行各路,「歡迎封殺,繼續封殺,多謝封殺,永遠封殺」。他希望壹傳媒讀者並非對無綫有興趣的「順嫂」。無綫高層稱從沒封殺壹傳媒,只是「合作出現問題」。

指影響越大越激發創新

無綫前業務總經理陳志雲訪問黎智英時,詢問黎會否與無綫修好,黎形容封殺令是「歷史性發展」,毋須修好,「大家行大家嘅路囉」。

黎智英又指壹傳媒就無綫的報道只是反映市民心聲,就算封殺對其業務有影響,也「食得鹹魚抵得渴」,「影響越大,我哋能夠創出一條新路嘅可能性就越大。只會係好事,唔會係壞事。TVB新聞可能對順嫂有興趣,但係希望我哋唔係咁多順嫂嘅讀者囉」。商台主持人李慧玲曾向黎抱怨《蘋果》對無綫封殺令的報道篇幅太小,黎解釋「自己嘢都唔會做大,低調處理」。

無綫助理總經理區偉林昨出席公開活動時指,無綫從沒用封殺二字,「只不過係合作方面出現問題,暫時停止合作。呢個世界冇絕對嘅,今日嘅敵人,聽日係朋友,就算唔做朋友都好,大家都唔需要做敵人,我哋立場從來冇話封殺佢哋」。

區偉林續稱:「我哋立場冇話過要絕交,希望唔會行到呢條路。」無綫去年發聲明表示把壹傳媒列為「不受歡迎媒體」,不讓壹傳媒記者進入電視城及採訪無綫藝員及活動。

沒有留言:

張貼留言