2013年3月22日 星期五

顧委會籲港台多溝通捱轟 (《蘋果日報》,22/03/2013)


【本報訊】被稱為「太上皇」的香港電台顧問委員會前日開會,委員會主席黃嘉純揚言,各委員「非常關心」港台員工受政治壓力事件,但僅建議員工與管理層「多啲去溝通」。港台節目製作人員工會主席麥麗貞反駁稱,今次事件「唔係溝通嘅問題」。

黃嘉純昨出席一活動後指,昨日委員會會議上,「委員一致非常關心呢件事」,但留意到港台仍運作正常,「希望各方上上下下嘅同工,都可以抱住一個專業嘅態度,行使番佢哋應有嘅責任」,他又擺出支持港台員工態度:「幾時都覺得港台係一個非常非常重要嘅機構,因為佢係可以代表到香港人好珍惜嘅價值觀,包括言論自由、多元嘅發展,同埋可以提出多啲嘅創意。」

不過,他未有質疑廣播處長鄧忍光有否政治干預港台,更指鄧身為港台總編輯也有其角色,「我哋(委員會)唯一建議係大家多啲溝通」。

「唔係溝通問題,係理念問題」

麥麗貞反駁,黃嘉純未有接觸過工會,又指黃對事件的理解錯誤,「佢覺得係溝通嘅問題,事實唔係溝通嘅問題,係理念、認知嘅問題」。

沒有留言:

張貼留言