2014年3月12日 星期三

信報疑審查批首富文章 (《蘋果日報》,12/03/2014)


【本報訊】近期一再被質疑干預言論自由的《信報》,又發生懷疑審查專欄作家文章的醜聞。作者陳嘉銘投訴,前日收到該報專欄版編輯來電,指他準備於今天刊登的文章「偏激咗少少」,要求改寫。《信報》總編輯郭艷(圖)明否認指控,強調編輯只是「閒聊」,從來沒要求他改寫。

作家:編輯要求調節

陳在《信報》的專欄<櫻桃花開>逢周三刊登,他指出,本周一下午,該版編輯在他交稿後致電給他,指文章內容「偏激咗少少」,要求他調節。他今期的文章題為<玩完香港,香港玩完>,回應李嘉誠指香港是被寵壞的孩子。

文章寫到:「因為誠哥依據的,是香港競爭力,有GDP顯示落後於先天不足的新加坡;而民粹不滿,在誠哥眼中會拖累發展,所以說面目全非,是民心所為,令經濟落伍,等同玩完。這種經濟發展想像,當然令香港玩完,因為說穿了,正是它的單一思維,令香港依賴經濟,而犧牲掉更重要的本土風貌。」

陳稱《信報》編輯認為文章內容「好似所有事都怪在李嘉誠責任上,好似唔係幾好」。他表明不會改寫,只會寫另一篇「曲線」回應今次事件的文章,該編輯回覆說:「你明就最好啦!你寫過一篇真係麻煩你。」郭艷明昨否認審查文章,指該編輯從無說過文章偏激,亦無要求陳改寫,有關指控只是作者「無限聯想」。陳指她講大話及推卸責任,他肯定當日編輯再三提及他用字偏激,「我冇理由挑起爭端,我做乜要搞鬼你啫?」

《信報》總編郭艷明回應

記者:(專欄版)編輯有冇同陳嘉銘講到話乜嘢原因佢要打畀陳嘉銘?

郭:又冇講過話你要點要點,乜嘢都冇,只係一個咁樣嘅conversation(對話),佢當時就話如果咁不如我寫過篇啦。我哋又冇問題,如果你話我係咁講,我哋又冇乜嘢。我覺得一個咁嘅對話,又會產生到無限聯想,咁𠵱家係我始料不及囉。

記者:會唔會係編輯同作者溝通上誤會?

郭:我諗應該係嗰位接收者咁樣聯想,或者佢點諗,對唔住,我真係控制唔到。

記者:如果陳堅持出番原本第一篇文,你哋願唔願意登?

郭:我諗唔使佢堅持,你唔好將啲嘢要屈到變咗係一個一個一個……點講呢?

記者:因為你頭先講過話佢(陳嘉銘)交咗另一篇文畀你哋吖嘛。

郭:唔係!我哋冇郁過佢前面嗰篇呀!我唔使佢要求呀,我根本冇郁過個版呀!你聽清楚!總之佢之前嗰個稿係冇變過囉,由頭到尾。我想你唔好加咁多鹽鹽醋醋嘅字眼。

沒有留言:

張貼留言