2012年12月3日 星期一

(特寫)特首關心傳媒驚撞親身體 (03/12/2012)


行政長官崔世安昨日出席一公開活動,傳媒抱着「博一博」心態,在會後提問特首有關萬九公屋若然「跳票」責任誰屬?令傳媒喜出望外的是特首竟然停低開金口:「千祈唔好碰撞影響你哋身體,唔好咁緊張,我慢慢答⋯大家唔好咁緊張,我最緊張係你地嘅身體。」

但事實上,特首身旁G4似乎比傳媒更緊張,當傳媒一圍向特首,身形高大健碩的G4群即時形成人牆,有電視台攝影師險在G4推撞下被攝影機撞傷眼睛,而帶頭提問特首的女記者亦一直被其中一名G4捉住隻手直至訪問結束。特首的確如他所言「企定定」接受訪問,但在G4的包圍及對待下,似乎傳媒亦只可以「企定定」訪問。
  
雖然特首話「慢慢答」,但其實都只係答咗「呢一兩日阿劉司會去呢個立法會,亦會詳細解釋萬九進度」及「(傳媒)又唔使喺今日呢個場合進逼我邊個要負責,如果件事發生咗,我諗一個負責任嘅政府,邊個要負責係好明確,大家唔好咁緊張。」等,實質回應傳媒的並不多,歷時兩分鐘的訪問,特首只分別用了1分鐘時間關心傳媒,1分鐘回答問題。當傳媒想追問時,特首便在G4的保護下迅速離開會場。
  
本報記者 維

沒有留言:

張貼留言